11 Ekim 2014 Cumartesi

GT-S5830i - Aralık 2013 Slovakya Stock Romu - Wipe

Samsung Galaxy Ace i GT-S5830i Aralık 2013 te Slovakya için çıkmış olan stock yazılımla karşınızdayız. bu telefon için çıkan en son yazılımdır. vietnam da vardı ancak ona tüm diller yoktu kendim tarafından samfirmware den alıp wipe sürüm yani telefonu sıfırlayan sürümü yapılmıştır. rom sorunsuz rootlanıyor. mantıksal olarak en son sürümü kullanmak en mantıklı seçenektir her ihtimalle yazılımsal bişiler geliştirilmiş olmalıdır. bu romda sd kart tarama süresi uzamış

NOT: Her türlü Hatada sorumluluk size aittir bizi suçlamayın. çalışmayan şeyi paylaşmayız. dikkatsizliğinizi bize atmayın konuyu iyice okuyun adım atlamayın. macera da aramayın.
Önemli: Samsung Driver Yükleyin Burdan indirip Bilgisayarınıza kurun

AŞAĞIDA STOCK ROMU İNDİRİN (içinde Odin Mevcut)

S5830IXXMJ2_S5830IORSLK1_ORS_wipe.7z
S5830IXXMJ2_S5830IORSLK1_ORS_wipe.7z
S5830IXXMJ2_S5830IORSLK1_ORS_wipe.7z

Adım 1: İndirdiğiniz Arşivi Winrar veya 7zip Programı ile masaüstüne çıkarın
Adım 2: "Odin3 v3.07.exe" çalıştırın. Telefonu Download Moda Alın (Telefonu kapatın Ses Açma+Ses Kısma+Güç Basılı tutun samsung yazısı gelince elinizi çekin)
Adım 3: Download moda aldıysanız telefonu usb ye usb yi de bilgisayara bağlayın ve ses açma tuşuna 1 kere basın driver yüklenecektir.
Adım 4: telefonu USB den çıkarın bataryayı da çkarıp takın tekrar download moda alın Odine Dosyaları Aşağıdaki gibi yerleştirin (Daha önce odin kullandıysanız bataryayı çıkarmanıza gerek yoktur. direk dosyaları odine yerleştirin)
Adım 5 : Tüm işlemler tamamsa telefonu download modda iken usbye bağlarsak ve ses açma tuşuna 1 kere basarsak com noktası mavi olacaktır. mavi olunca dosyalarda yerleştirildiyse odine "Start / Başlat" basmanız yeterlidir. "PASS" yazısı geldimi işlem tamam demektir.

SD Kartsız AnTuTu Sonucu

·.·´¯`·.·[Bizi İzlemeye Devam Edin]·.·´¯`·.·
...::: Taklitlerimizden Saıkının Telefonunuzdan Olmayın :::...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder