16 Ekim 2014 Perşembe

GT-S5830i Stock Rom Statusbar Paketi

Stock Rom Kullanan arkadaşlar için bir statusbar paketi hazırladım. Pakette Kilit ekranı resmi değiştirildi, 15 toggles li statusbar eklendi tabiki ekran parlaklık çubuğu olan statusbar bide S3 Launcher ekledim, saati ortaya aldım böyle daha güzel görünüyor. Pil Göstergesini mindcr romdan aldım 100 deli olarak artık şarjınız tam dolduğunda 100 yazdığını göreceksiniz. şarjımı yeni doldurdum hemen 90 ana indi hatasını almayacaksınız artık (tabi pil sağlam ise). son olarak bu paketi kurduktan sonra kesinlikle wipe data yapmayın yani telefonu sıfırlamayın eğer yaparsanız 3G veri çalışmayacaktır. onun için paketi kurduktan sonra heme reboot system now deyin.

Ekran Görüntüsü



DOWNLOAD


5830i_CWMRec_v5.0.2.6.zip
Download Link 1
Download Link 2

KURULUM


1- Telefonu Recovery Moda Alın (Ses Açma+Ev Tuşu+Güç Tuşu Basılı Tut Samsung yazısı gelince elini çek)
2- Apply Ubdate from sd car ile "5830i_CWMRec_v5.0.2.6.zip" flashlayın
3- install zip from sd card ile "MyStatusBar.zip" flashlayın
4- Yükleme bitince "Reboot system now" deyin

NOT: Tavsiyem Burdaki Rusya Stock Romunu Kurmanız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder